Aproape fiecare român s-a confruntat măcar o dată cu probleme legate de livrările prin curier. Întârzieri, colete deteriorate sau chiar pierdute se numără printre cele mai frecvente nemulțumiri. În unele cazuri, pachetele nu mai ajung deloc la destinație, iar curierii refuză uneori să le livreze la ușa destinatarului, solicitându-le acestora să coboare sau să se întâlnească într-un loc stabilit.
În astfel de situații, românii depun reclamații. Deși fiecare firmă de curierat are un departament de suport clienți, rareori problemele sunt rezolvate rapid.
Frustrați de problemele întâmpinate cu livratorii, românii au început să dezbată aceste situații pe diverse grupuri online. Mulți și-au împărtășit experiențele, sperând să primească sfaturi sau perspective diferite.
Principala nemulțumire a românilor este refuzul multor curieri de a livra coletele direct la ușă. În timp ce unii consideră acest lucru inacceptabil, alții au găsit o latură pozitivă în această situație.
Citește și: Un tânăr din Colibiţa a murit înecat! Avea doar 19 ani
Cum a reușit un român să scape să mai lase bacșiș curierilor care îi livrau mâncare
Un român a povestit pe rețelele de socializare că nu îl deranjează deloc să coboare pentru a-și ridica un colet. Mai mult, susține că această practică l-a ajutat să evite o altă problemă. El optează să coboare chiar și atunci când curierul nu îi solicită acest lucru.
”Eu cobor mereu că să am motiv să nu le dau bacșiș. La Glovo fac la fel.”, a dezvăluit bărbatul, pe rețelele de socializare.
Pe grupurile de discuții, mulți români își împărtășesc experiențele negative legate de livrarea coletelor, un număr semnificativ de oameni plângându-se de probleme similare. Majoritatea spun că unii curieri găsesc diverse scuze pentru a nu aduce coletul până la ușă.
Printre motivele cel mai des invocate de curieri se numără timpul limitat pentru livrarea tuturor pachetelor. Unii menționează că nu au reușit să contacteze destinatarul, iar alții sugerează direct să se ridice coletul de la sediu.
Înainte de a face o comandă online, românii sunt sfătuiți să verifice cu atenție politica de livrare. Deși, în mod obișnuit, curierul ar trebui să livreze coletul până la ușa destinatarului, există situații în care acesta nu intră în clădire, obligând destinatarul să coboare după pachet.
Citește și: Zona din România care a fascinat două turiste străine în minivacanța de Sfânta Maria: „Ni s-a explicat istoria din spate”